Politica privind confidentialitatea si protectia datelor personale.
Introducere
Aceasta este Politica privind confidentialitatea si protectia datelor cu caracter personal (denumita in continuare “Politica”), adoptata de INVENTIFF SOFT S.R.L. (denumita in continuare “INVENTIFF.”).
INVENTIFF respecta confidentialitatea Dumneavoastra si se angajeaza sa va protejeze datele personale pe care ni le-ati furnizat. Ne angajam sa colectam si sa folosim datele personale in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor (RGPD).
Prezenta Politica va va informa cu privire la modul in care ne ocupam de datele Dumneavoastra personale si va va detalia drepturile Dumneavoastra in legatura cu datele personale si modul in care legea (inclusiv RGPD) va protejeaza.
Aceasta Politica priveste datele personale ale clientilor nostri, partenerilor de afaceri, altor persoane care ne contacteaza si care ne viziteaza si ale reprezentantilor si angajatilor acestora, potentiali angajati sau interni si se aplica datelor colectate prin intermediul website-ului nostru – https://websitesimplu.ro (denumit in continuare ,,WebsiteSimplu.ro”).
- Informatii importante si detalii despre INVENTIFF
Scopul prezentei Politici privind confidentialitatea si protectia datelor cu caracter personal
Prezenta Politica are ca scop informarea Dumneavoastra despre modalitatea in care INVENTIFF colecteaza si foloseste datele personale ca urmare a folosirii WebsiteSimplu.ro si/ sau, dupa caz, a plasarii de comenzi de servicii si/ sau produse pe/ puse la dispozitie de catre WebsiteSimplu.ro.
WebsiteSimplu.ro nu este adresat minorilor si noi nu colectam date personale ale minorilor in mod constient.
Este important sa cititi aceasta Politica privind confidentialitatea si protectia datelor cu caracter personal impreuna cu orice alta notificare de informare privind datele personale sau orice notificare de procesare pe care o putem furniza in anumite ocazii atunci cand colectam sau procesam date personale despre Dumneavoastra, astfel incat sa fiti pe deplin informati de modul si scopul folosirii acestor date. Aceasta Politica completeaza celelalte notificari si nu intentioneaza sa le inlocuiasca.
Operator
Operator
INVENTIFF SOFT S.R.L. este operatorul pentru datele Dumneavoastra personale (denumita in mod colectiv ,,Societate”, ,,noi”, ,,noua” sau ,,noastra” in aceasta politica privind protectia datelor personale).Este important ca datele personale pe care le detinem sa fie corecte si actuale. Va rugam sa ne informati daca datele Dumneavoastra personale se modifica in timpul relatiei cu noi.
- Datele pe care le colectam
Datele personale sau informatiile personale inseamna orice informatie despre o persoana din care poate fi identificata persoana respectiva. Nu include date in care identitatea a fost eliminata (date anonime).
Pentru a furniza serviciile noastre, colectam sau primim informatiile Dumneavoastra personale in moduri diferite. Adesea alegeti ce informatii sa furnizati, dar uneori avem nevoie de anumite informatii de la Dumneavoastra pentru a le utiliza, astfel incat sa va putem furniza aceste servicii.
Este posibil sa colectam, sa folosim, sa stocam si sa procesam diferite tipuri de date personale despre Dumneavoastra pe care le-am grupat impreuna (toate sau oricare):
- Datele de identitate includ prenumele, numele de familie, numele de utilizator sau identificatorul similar, cod numeric personal, specialitate, grad profesional, loc de munca, data nasterii si sexul.
- Datele de contact includ adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail si numerele de telefon.
- Datele financiare includ cont bancar si detalii card de plata.
- Datele tranzactiei includ detalii despre platile catre si de la Dumneavoastra si alte detalii despre produsele si serviciile pe care le-ati contractat de la noi.
- Datele tehnice includ adresa [IP protocol], datele Dumneavoastra de conectare, tipul si versiunea browser-ului, setarea si localizarea fusului orar, tipurile si versiunile de plug-in de browser, sistemul de operare si platforma si alte tehnologii pe dispozitivele pe care utilizati site-ul.
- Datele profilului includ numele de utilizator si parola Dumneavoastra, achizitiile sau comenzile efectuate de catre Dumneavoastra, interesele, preferintele, feedback-ul si raspunsurile la sondaj, inclusiv datele de utilizator pentru inregistrarea in platformele in care se organizeaza in eventualitate webinarii.
- Datele de utilizare includ informatii despre modul in care utilizati site-ul web, produsele si serviciile noastre.
- Datele de marketing si de comunicare includ preferintele Dumneavoastra in primirea comunicarilor noastre de la noi si tertii nostri si preferintele Dumneavoastra de comunicare.
- Datele media includ inregistrari audio, inregistrari video si fotografii / poze.
De asemenea, colectam, folosim si impartasim date agregate de tipul Google Analytics, cum ar fi date statistice sau demografice. Datele agregate pot fi obtinute din datele Dumneavoastra personale, dar nu sunt considerate date cu caracter personal in conformitate cu legislatia in vigoare aplicabila, deoarece aceste date nu va dezvaluie in mod direct sau indirect identitatea. De exemplu, putem cumula datele Dumneavoastra de utilizare pentru a calcula procentajul de utilizatori care acceseaza un serviciu sau produs dezvoltat si/ sau pus la dispozitie de catre WebsiteSimplu.ro.
Nu colectam nicio categorie speciala de date personale despre Dumneavoastra (aceasta include detalii despre rasa sau etnia Dvs., credintele religioase sau filosofice, viata sexuala, orientarea sexuala, opiniile politice, calitatea de membru al sindicatelor / partidelor politice, informatii despre sanatatea Dvs. si datele biometrice si genetice). De asemenea, nu colectam nicio informatie despre condamnari penale si infractiuni.
Daca nu ne furnizati date personale
In cazul in care trebuie sa colectam date cu caracter personal prin lege sau pentru executarea unui contract pe care il avem cu Dumneavoastra sau cu organizatiile la care sunteti afiliati si nu reusiti sa furnizati aceste date atunci cand vi se solicita, este posibil sa nu putem executa contractul pe care il avem (de exemplu, pentru a va furniza bunuri sau servicii). In acest caz, este posibil sa fie necesar sa anulati un produs sau un serviciu pe care il aveti cu noi, insa va vom anunta, daca va fi cazul, la momentul respectiv.
- Cum sunt colectate datele personale?
Utilizam metode diferite pentru a colecta date personale inclusiv prin:
- Interactiuni directe. Colectam datele Dumneavoastra atunci cand ne furnizati in mod voluntar date de contact prin completarea de eventuale formulare in format digital puse la dispozitie sau ale WebsiteSimplu.ro, prin completarea datelor pe site-ul WebsiteSimplu.ro sau prin corespondenta cu noi (incluzand posta, telefon, e-mail sau alta metoda de comunicare). Acestea includ date cu caracter personal pe care le furnizati atunci cand, de exemplu, dar fara a se limita la acestea:
- aplicati pentru produsele sau serviciile dezvoltate/ puse la dispozitie de catre/ pe WebsiteSimplu.ro;
- creati un cont pe WebsiteSimplu.ro;
- va abonati la serviciile sau publicatiile WebsiteSimplu.ro
- solicitati oferte sau materiale promotionale WebsiteSimplu.ro;
- participati la un concurs, competitie, sondaj organizat pe site-ul WebsiteSimplu.ro;
- descarcati aplicatii dezvoltate sau puse la dispozitie prin intermediul WebsiteSimplu.ro;
- oferiti feedback serviciilor si produselor WebsiteSimplu.ro;
- prestati sau va oferiti sa prestati servicii pentru noi.
- Tehnologii automate sau interactiuni. Pe masura ce interactionati cu WebsiteSimplu.ro este posibil sa colectam automat date tehnice despre echipamentul Dumneavoastra, actiunile si modelele de navigare. Colectam aceste date personale utilizand module cookie si alte tehnologii similare. Va rugam sa consultati Politica privind utilizarea modulelor cookie pentru mai multe detalii.
- Terti sau surse publice. Este posibil sa primim date personale despre Dumneavoastra de la diverse terte parti sau din surse publice (registre publice). Aceste surse includ si:
- Organizatii si asociatii profesionale la care sunteti afiliati si care contracteaza serviciile sau produsele noastre;
- Autoritati sau institutii publice de orice fel;
- Companii care se ocupa de recrutarea personalului;
- Institutii de credit (de exemplu atunci cand efectuati o plata catre noi prin ordin de plata).
- Interactiuni directe. Colectam datele Dumneavoastra atunci cand ne furnizati in mod voluntar date de contact prin completarea de eventuale formulare in format digital puse la dispozitie sau ale WebsiteSimplu.ro, prin completarea datelor pe site-ul WebsiteSimplu.ro sau prin corespondenta cu noi (incluzand posta, telefon, e-mail sau alta metoda de comunicare). Acestea includ date cu caracter personal pe care le furnizati atunci cand, de exemplu, dar fara a se limita la acestea:
- Cum utilizam datele personale
Vom folosi datele Dumneavoastra personale doar atunci cand legea ne permite. Cel mai frecvent, vom folosi datele Dumneavoastra personale in urmatoarele situatii:
- In cazul in care trebuie sa executam un contract incheiat cu Dumneavoastra (sau pe care urmeaza sa il incheiem);
- In cazul in care trebuie sa executam un contract incheiat cu o organizatie, asociatie sau companie la care sunteti afiliat;
- In cazul in care este necesar pentru interesele noastre legitime (sau cele ale unei terte parti) si interesele si drepturile Dumneavoastra fundamentale nu depasesc aceste interese;
- In cazul in care trebuie sa respectam o obligatie legala sau de reglementare;
- In cazul in care ne furnizati consimtimantul prealabil expres sau pe baza dovezii juste a consimtamantului Dumneavoastra, furnizat de catre o terta persoana care ne comunica aceste date;
Scopul pentru care utilizam datele Dumneavoastra personale
Am prezentat mai jos, intr-un format de tabel, o descriere a tuturor modurilor in care intentionam sa folosim datele Dumneavoastra personale si care sunt temeiurile legale pe care se bazeaza prelucrarea. De asemenea, am identificat care sunt interesele noastre legitime, acolo unde este cazul.
Retineti ca putem procesa datele Dumneavoastra personale bazandu-ne pe mai multe temeiuri legale, in functie de scopul specific pentru care folosim datele. Contactati-ne daca aveti nevoie de detalii cu privire la temeiurile legale specifice pe care ne bazam pentru a procesa datele personale, in cazul in care in tabelul de mai jos au fost stabilite mai multe motive.
Scop/Activitate Categoria de date cu caracter personal Temeiul legal al procesarii, incluzand interesul legitim, acolo unde este cazul Inregistrarea unui nou client - Date de identitate
- Date de contact
Incheierea sau executarea unui contract Procesare si executare contract, incluzand: - Administrare costuri, onorariu, taxe;
- Organizare Evenimente.
- Date de identitate
- Date de contact
- Date financiare
- Datele tranzactiei
- Date pentru marketing si comunicare
- Date Media
- Datele profilului
- executarea unui contract
- interes legitim
- obligatie legala
Pentru a administra relatia cu Dumneavoastra, incluzand: - notificari despre schimbarea politicilor privind termenii si conditiile, protectia datelor cu caracter personal, alte documente dupa caz;
- pentru a va solicita feedback sau sa participati la sondaje;
- pentru a va comunica solicitari sau alte aspecte legate de parteneriatul nostru.
- Date de identitate
- Date de contact
- Data profilului
- Date de marketing ti comunicare
- executarea unui contract
- obligatie legala
- interes legitim (pentru a pastra registrele actualizate si pentru a analiza cum clientii utilizeaza produsele si serviciile noastre)
Pentru a administra afacerea si acest website (incluzand trouble-shooting, analize date, testare, mentenanta sistem, suport) - Date de identitate
- Date de Contact
- Date Tehnice
- Datele profilului
- Necesar pentru interes legitim (administrarea afacerii, administrarea infrastructurii IT)
- Necesar pentru indeplinirea unei obligatii legale
Indeplinirea obligatilor legale de raportare la organizatiile profesionale si autoritatile competente - Date de identitate
- Date de Contact
Necesar pentru indeplinirea unei obligatii legale Comunicarea de sugestii si recomandari despre produse si servicii dezvoltate si/ sau puse la dispozitie de catre WebsiteSimplu.ro si care sunt de interes - Datele de identificare
- Datele de Contact
- Necesar pentru interes legitim (administrarea afacerii)
- Pe baza de consimtamant
Comunicare in media (online/offline) - Date Media
- Executarea unui contract
- Inters legitim
- Consimtamant
Marketing
Ne straduim sa va oferim optiuni privind utilizarea datelor personale, in special in ceea ce priveste marketing-ul si publicitatea.
Oferte promotionale
Putem folosi datele Dumneavoastra de identitate, de contact, tehnice, de utilizare si de profil, pentru a forma o imagine asupra a ceea ce credem ca ati dori sau ca aveti nevoie sau care ar putea fi de interes pentru Dumneavoastra. Acesta este modul in care decidem ce produse, servicii si oferte pot fi relevante pentru Dumneavoastra.
Veti primi comunicari de marketing de la noi, daca ati solicitat informatii de la noi sau ati participat la eventuale Evenimente sau daca ne-ati furnizat datele Dumneavoastra atunci cand ati intrat intr-un concurs sau v-ati inregistrat pentru o promotie si/ sau ati plasat o comanda de servicii si/ sau produse si, in fiecare caz, daca nu v-ati retras consimtamantul.
Optiuni
Ne puteti solicita sa nu va mai trimitem mesaje de marketing in orice moment printr-un e-mail la adresa [email protected] sau, daca e cazul, prin dezabonarea prin link-ul UNSUBSCRIBE din newsletter.
In cazul in care renuntati la primirea acestor mesaje de marketing, este posibil ca noi sa continuam sa va procesam datele personale, in baza altui temei legal, in situatiile in care avem cel putin doua baze legale in temeiul carora prelucram datele personale.
Modificarea Scopului
Vom folosi datele Dumneavoastra personale numai in scopurile pentru care le-am colectat, cu exceptia cazului in care consideram in mod rezonabil ca trebuie sa le folosim dintr-un alt motiv si ca acest motiv este compatibil cu scopul initial. Daca doriti sa primiti o explicatie cu privire la modul in care prelucrarea pentru noul scop este compatibila cu scopul original, va rugam sa ne contactati.
Daca trebuie sa folosim datele Dumneavoastra personale in scopuri nedeclarate, va vom anunta si vom explica baza legala care ne permite sa facem acest lucru.
Va rugam sa retineti ca va putem prelucra datele personale fara cunostintele sau acordul Dumneavoastra, in conformitate cu regulile de mai sus, in cazul in care acest lucru este solicitat sau permis de lege.
- Divulgarea Datelor Personale
Este posibil sa impartasim datele Dumneavoastra personale cu partile prezentate mai jos, in scopurile stabilite in tabelul de la punctul 4 de mai sus.
- Terti interni, astfel cum sunt definiti in Glosar.
- Terti externi, astfel cum sunt definiti in Glosar.
- Terte parti carora putem alege sa le transferam sau sa fuzionam parti din afacerea noastra sau din activele noastre. Alternativ, putem cauta sa achizitionam alte afaceri sau sa fuzionam cu ele. Daca are loc o schimbare a afacerii noastre, atunci noii proprietari pot folosi datele Dumneavoastra personale in acelasi mod ca cel descris in aceasta Politica.
Solicitam tuturor colaboratorilor si partenerilor nostri sa respecte securitatea datelor Dumneavoastra personale si sa le trateze in conformitate cu legislatia in vigoare aplicabila. Nu permitem colaboratorilor sa utilizeze datele Dumneavoastra personale in scopuri proprii. Acestia pot sa utilizeze datele Dumneavoastra personale doar daca le acordam permisiunea de prelucrare si doar in scopurile mentionate de noi.
- Securitatea datelor
Am implementat masuri de securitate adecvate pentru a preveni pierderea accidentala a datelor Dumneavoastra personale, utilizarea sau accesarea neautorizata, modificarea sau dezvaluirea datelor Dumneavoastra personale. In plus, limitam accesul la datele Dumneavoastra personale acelor angajati, agenti, contractori si alte parti terte care au neaparata nevoie de aceste date. Ei vor procesa numai datele Dumneavoastra personale conform instructiunilor noastre si se vor supune unor obligatii de confidentialitate in acest sens.
- Pastrarea datelor
Cat timp pastram datele personale
Vom pastra datele Dumneavoastra personale atat timp cat este necesar pentru a indeplini scopurile pentru care le-am colectat, inclusiv in scopul indeplinirii oricaror cerinte legale, contabile sau de raportare.
Pentru a determina in mod adecvat perioada de pastrare pentru datele cu caracter personal, luam in vedere valoarea, natura si sensibilitatea datelor personale, riscul potential de vatamare cauzat de utilizarea neautorizata sau divulgarea datelor Dumneavoastra personale, scopurile pentru care procesam datele Dumneavoastra personale si daca putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace.
-
Drepturile dumneavoastra
In anumite circumstante, aveti drepturi in temeiul legislatiei in vigoare aplicabile privind protectia datelor, in ceea ce priveste datele Dumneavoastra personale. Asemenea drepturi sunt:
- Dreptul de acces la datele Dvs. personale.
- Dreptul de rectificare a datelor Dvs. personale.
- Dreptul de a solicita stergerea datelor Dvs. personale.
- Dreptul de la opozitie cu privire la procesarea datelor Dvs. personale.
- Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor Dvs. personale.
- Dreptul de a solicita transferul datelor Dvs. personale (portabilitate).
- Dreptul de a retrage consimtamantul.
- Dreptul de a nu fi subiectul niciunei decizii individuale sau a unui proces decizional individual automatizat (inclusiv, dar fara a se limita la crearea automatizata de profiluri).
Fara taxe
Nu va trebui sa platiti nici o taxa pentru a va accesa datele personale (sau pentru a va exercita oricare dintre drepturile ce va sunt recunoscute in legatura cu acestea). Cu toate acestea, este posibil sa percepem o taxa rezonabila daca solicitarea Dumneavoastra este vadit neintemeiata, repetata sau excesiva. In mod alternativ, este posibil sa refuzam sa respectam solicitarea Dumneavoastra in aceste circumstante.
Ce putem solicita de la dumneavoastra
Este posibil sa solicitam informatii specifice de la Dumneavoastra pentru a va ajuta sa va confirmati identitatea si sa va asiguram dreptul de a accesa datele Dumneavoastra personale (sau de a va exercita oricare dintre celelalte drepturi ale Dvs.). Aceasta este o masura de securitate pentru a ne asigura ca datele cu caracter personal nu sunt divulgate niciunei persoane care nu are dreptul sa le primeasca.
Incercam sa raspundem tuturor solicitarilor legitime in decurs de treizeci (30) de zile. Ocazional, poate dura mai mult de 30 de zile daca solicitarea Dumneavoastra este deosebit de complexa sau daca ati facut mai multe solicitari. In acest caz, va vom anunta si va vom tine la curent cu stadiul solicitarii.
- Glosar
TEMEI LEGAL
Interesul legitim inseamna interesul nostru in conducerea si gestionarea afacerii noastre pentru a ne permite sa va oferim cele mai bune servicii si/sau produse, precum si experienta cea mai buna si cea mai sigura. Ne asiguram ca luam in considerare si echilibram orice impact potential asupra Dumneavoastra (atat pozitiv, cat si negativ), respectiv asupra drepturilor Dumneavoastra, inainte de a va prelucra datele personale pentru interesele noastre legitime. Nu folosim datele Dumneavoastra personale pentru activitati in care interesele noastre sunt suprasolicitate de impactul asupra Dumneavoastra (daca nu avem consimtamantul Dvs.. sau daca legislatia in vigoare aplicabila nu prevede altfel). Puteti obtine informatii suplimentare despre modul in care evaluam interesele noastre legitime impotriva oricarui impact potential asupra Dvs. in ceea ce priveste anumite activitati prin contactarea noastra
Executarea Contractului inseamna prelucrarea datelor Dumneavoastra in cazul in care este necesar pentru executarea unui contract la care sunteti parte sau la care o asociatie sau societate la care sunteti afiliat este parte sau pentru a lua masuri la cererea Dumneavoastra inainte de a incheia un astfel de contract.
Respectarea unei obligatii legale sau de reglementare inseamna prelucrarea datelor Dumneavoastra personale in cazul in care este necesara pentru respectarea unei obligatii legale sau de reglementare la care suntem supusi.
TERTI
Terti interni sunt, dupa caz, alte sucursale / filiale ale INVENTIFF si/ sau alte entitati care actioneaza ca operatori sau procesatori si care au sediul in Romania, asociati, angajati sau colaboratori ai INVENTIFF.
Terti externi (enumerarea nu este exhaustiva)
- Furnizori de servicii care furnizeaza servicii de administrare si gestionare a sistemelor IT.
- Consultanti profesionisti, inclusiv juristi, contabili, bancheri, auditori si asiguratori care ofera consultanta, servicii bancare, juridice, de asigurari si contabilitate.
- Autoritatile si institutiile publice de reglementare si alte autoritati publice din Romania sau Uniunea Europeana.
- Colaboratori sau parteneri de afaceri cu care INVENTIFF lucreaza in vederea desfasurarii activitatii sale si implicit a celei puse la dispozitie prin intermediul WebsiteSimplu.ro.
DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
Aveti urmatoarele drepturi in legatura cu datele Dumneavoastra cu caracter personal:
Dreptul de acces la datele personale, care prevede ca aveti dreptul la o copie a datelor personale detinute de noi si de a verifica daca acestea sunt procesate in mod legal.
Dreptul la rectificare prin care puteti solicita corectarea datelor personale pe care le detinem in legatura cu Dumneavoastra. Aceasta va permite sa solicitati corectarea oricaror date incomplete sau inexacte pe care le detinem despre Dumneavoastra. Va rugam sa aveti in vedere ca este posibil sa fie necesar sa verificam corectitudinea datelor noi pe care ni le furnizati.
Dreptul la stergerea datelor (,,dreptul de a fi uitat”). Acest lucru va permite sa ne cereti sa stergem sau sa eliminam datele Dvs. personale, daca nu mai exista motive intemeiate sa continuam procesarea. Retineti totusi ca este posibil sa nu putem intotdeauna sa ne conformam solicitarii Dvs. de stergere, din motive juridice specifice, care va vor fi notificate, daca este cazul, la momentul solicitarii Dvs. specifice.
Dreptul la opozitie cu privire la procesarea datelor personale atunci cand procesam date avand ca temei interesul legitim (al nostru sau al unui tert) si cand in situatia Dumneavoastra particulara considerati ca va sunt incalcate drepturi si libertati fundamentale. De asemenea, puteti formula opozitie cu privire la procesarea datelor Dumneavoastra in scopuri de marketing. In unele situatii putem demonstra motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor personale.
Dreptul de restrictionare a prelucrarii Acest drept va permite sa solicitati sa suspendam procesarea datelor Dumneavoastra personale in urmatoarele cazuri: (a) daca doriti sa stabilim acuratetea si corectitudinea datelor sau; (b) in cazul in care prelucrarea datelor de catre noi este ilegala, dar va opuneti stergerii; (c) in cazul in care aveti nevoie sa pastram datele, chiar daca nu le mai prelucram, deoarece aveti nevoie pentru a constata, exercita sau apara drepturi in instanta; sau (d) v-ati opus prelucrarii datelor Dumneavoastra, dar trebuie sa verificam daca avem motive legale imperative pentru a le prelucra.
Dreptul la portabilitatea datelor. Vom furniza catre Dumneavoastra sau unei terte parti pe care ati ales-o, datele Dvs. personale intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit, care poate fi citit in mod automat. Retineti ca acest drept se aplica prelucrarilor automate de date pentru care ne-ati acordat consimtamantul sau, in cazul in care am utilizat datele, pentru a executa un contract cu Dumneavoastra.
Dreptul de a retrage consimtamantul atunci cand ne intemeiem prelucrarea pe consimtamantul Dumneavoastra. Totusi, acest drept nu va afecta legalitatea prelucrarilor efectuate inainte de retragerea consimtamantului in cauza.
Dreptul de a nu fi subiectul niciunei decizii individuale sau a unui proces decizional individual automatizat, inclusiv, dar fara a se limita la crearea de profiluri care sa produca efecte juridice ce va privesc sau va afecteaza intr-o maniera similara.